24 Haziran 2016 Cuma

Nescafeli parfe




3 yumurta ve 4 yemek kaşığı şekeri yumurtanın kokusu gidinceye kadar mikserle çırpıyoruz.

Bir çay bardağı sütte 3 tatlı kaşığı nescafe eritiyoruz ve 2 paket krem şantiyle karışımımıza koyup krema kıvamını alıncaya kadar tekrar çırpıyoruz.


 Göz kararı fındık veya cevizi rondodan iri taneli olacak şekilde geçirip parfemize koyuyoruz. 150 g kakaolu pötibör bisküviyi- 1 paketten biraz az oluyor- elimizle parçalara ayırıp bir kaşık yardımıyla karıştırıyoruz.


Dilediğiniz kaba koyabilirsiniz. Ben bı sefer kelepçeli kalıba koydum ve streçledim. Pasta gibi çıkarması kolay oldu. Bir gece buzlulta beklemesi gerekiyor. Hatta daha fazla beklerse daha da sert oluyor dondurma pasta olduğunu o zaman daha iyi anlıyorsunuz.

Ay ilk defa tarif yazıyorum inşaallah anlatabilmişimdir :))
Fotoğrafı yükleyemiyorum telefondan google sitesinde iphonedan iş yapmak çok zor, uyumluluklar gerekiyor.

Torun ayşe

2 yorum: