16 Ekim 2016 Pazar

Nutellalı Kahve





Her gelen misafirimin hmmmm diyerek içtiği Nutellalı kahve...
Kaynak ablamın arkadaşı yaparmış . . . yıllar önce ablam benim bir arkadaş Nutellalı yapıyor derdi bende deneyeyim dedim ve çok severek içiliyor.

Su yerine süt şeker yerine Nutella. . .  
Bazen yarısını su ile karıştırdığımda  oluyor. Kişinin damak tadına göre değişiyor. Ben sadece süt ile sevdiğim için su koymuyorum ama misaferlere genelde su ile karıştırdım... Her ikiside beğeniliyor.

Gelelim tarife :
2 süt fincanı süte 2-3 tatlı kaşığı kahve ve 1 tatlı kaşığı dolusu Nutella. Hepsini bir karıştırıp kaynayıp kabarırken fincana döküyorum. Yanlız ilk köpüğü döküldüğü için bütün fincanlara azar azar katıp sonra geri kalanı fincanlara paylaştırıyorum. 

Afiyet olsun. 
Torun Büyük Adile 
  







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder