26 Ekim 2016 Çarşamba

Doğal Tedavi Yöntemleri



Beni bilen bilir çok ilaç kullanmak zorunda olduğum için doğal tedavi yöntemlerine, bitki çaylarına, bitkisel kürlere hep temkinli yaklaşırım. Aslında inanmadığım için değil sadece kullanmak zorunda olduğum ilaçlar ile etkilesiminden korktuğum için uzak durmuşumdur. Ama benim de kendime göre uyguladığım ufak tefek tavsiyelerim var tabi.

Mesela; ilk sıcağı çıkmış kaynar 1 su bardağı suyu 1 çay kaşığı tarçın ve 1 tatlı kaşığı bal ile karıştırıp içerim midemi çok rahatlatır, hatta uykudan önce içmek  rahat bir uyku demek benim için. 

Yada boğazım ağrıdığı zaman iyice demlenmiş ve soğumuş adaçayı ile devamli gargara yaparım Allahın izni ile hemen faydasını görürüm. 

Bugünlerde yeni bir doğal ilacı keşfediyorum ve memnun olunca herkes yapsın duymayan kalmasın istiyorum. Bu yöntem doğal antibiyotik; soğan ve bal. 

Tarifi şöyle: 1 soğanı ince ince piyazlık doğrayip üzerine 2-3 yemek kaşığı  bal ekliyoruz. 3 saat sonra soğan sulanmış oluyor. İşte bu su doğal bir antibiyotik.

Kullanımı ise çocuklar için  günde 2-3 tatlı kaşığı yerişkinler için  ise 2-3 yemek kaşığı tüketmek yeterli. Yinede eğer kullanılan kuvvetli bir ilaç varsa yada başlanmış antibiyotik varsa temkinli olmakta fayda var. 

Mevsim geçişlerinde grip olmadan içilir ise hasta olma riskiniz azalıyor, grip olduktan sonra içilirse iyileşme süreci hızlanıyor, öksürüğü azaltıyor, ateş düşürücü etkisi bile var. 

Adile sultanın Eczacı torunu canımız ayşemiz belki yorumlarda bu karışımların bilimsel açıklamasını yapar bize. ( yaparsın demi ayşem)


Allahın izni ile  ben çok faidesini gördüm o yüzden burada paylaşmak istedim belki benim gibi birilerinin de işine yarar. 

Şifa Allahtan ... 

Torun Hatice 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder